Wednesday, February 16, 2011

aku ke yang bersalah??

aku tau aku bkn seorang yg sempurna utk mendapatkn org yg sempurna......
ak sedar aku juga hanya insan biasa spertinya...
tp kenapa mesti ini yg terjadi :'(


setiap kali aku beritahu situasi sebenar,,
mesti dia terluka....ak da cuba sedaya upaya utk menjaga hatinya..
bukan aku x cuba untuk kontrol perasaan amarah...
tp aku sering kali gagal untuk mengawal budi bicara....
mungkin aku failed dalam aspek tu...
tp jgn la menghukum aku sebegini rupa.....




setiap kali perkara ini blaku,,,,
mesti ak x leh nk tidur lena....
pnat utk memikirkan apa yg akn blaku pada hari esok....


aku sdar aku bukan seperti yang dia harapkn....
ak da cuba untuk berubah...
walaupun aku selalu wat dy terluka....
tapi ak x de niat pon nak cmtu sebenarnya....
kadang2 niat ak hanya untuk bergurau....
mungkin caraku salah sehingga menyebabkan dy brase besalah...
aku x reti nak bermadah....
aku juga x mahir dalam menutur kata....
apa yang aku bley lakukan hanya mengucap kata maaf....
aku tau brat utk hatinya menerima ucapan 'maaf' dariku....
tapi hanya itu yang aku mmpu lakukan.....

2 comments:

  1. huhu,,cdey towl..pnde jew cik ethy bmdah..bese la,,dlm pcntaan nie,,xsume indah..kdg2 lg bnyk drite dr bhgie...

    ReplyDelete
  2. thanx ea..i appreciate the ur advise..huhu

    ReplyDelete