Wednesday, March 23, 2011

usaha yang berpanjangan....tired suda...

akhirnye....
dapat gak apply maktab...
xtau la dapat ke tak an....
redho jela...
esok,,24hb nk g amik slip muet ....
muet pon kne repeat..
harap2 la kali ni ok sket resultnya..
tak nak la band 2 da...
nmpk cam teruk....
brukkan slip je..huhu

ari isnin ari tu,,
mntk tolong abang belikan no pin...
nsib bek dy nak tolong gak...
no 3206....harap2 la no ni antra yg lucky gak an....
huhu...

bukan aku x nk stay kat usim....
nthla,,mybe da x de hati kowt...
tapi depends gak an..
klau xdpat maktab,,aku stay jela kat situ..


mugkin akan tinggal kenangan....
atau mungkin juga akan jadi tempat aku continue study...

sume pon terpulang kat diri aku...
mybe aku x ckup kuat utk trus setia ngan usim...
sume mnde yg blaku pon ade hikmah...
aku x salahkan takdir kerana menetapkan aku di usim...
kate hati aku.....
mengatakan usim bkn tmpatku....



2 comments: