Thursday, June 9, 2011

you are the best ~

da lama nak post entry ni...
tapi x tau nak cerita camne...
nak ucap terima kasih sebab sudi jadi bff aku...
sejak dari sekolah lagi...
kawan yang baik memang susah nak jumpa skang ni...
tapi x sangka masih ade lagi owang sebaik ang :)

yang paling aku x lupa time ang merajuk ngan aku...
time tu..ang kate nak jumpe aku...
tapi aku datang lambat...
kebetulan time tue aku ade keje nak wat..
time aku sampai, aku cari ang..
tapi ang x de..aku call ang..
rupenya aku da lambat 2 jam...
mana la aku tau ang tunggu aku dari kul 8 an..
lepas 3 bulan kejadian tu..baru aku tau..
rupa-rupanya ang blikan roti canai untuk aku..
soriela my fren..aku x de niat pown nak wt ko tunggu aku..hehe

pape pown..ang memang kawan baik la..hehe
simpan rahsia aku..jadi pendengar setia aku..
terima kasih for being my best fren forever :)

No comments:

Post a Comment