Wednesday, July 6, 2011

kisahku bukan seperti dalam telenovela ~

pertama sekali aku nak minta maaf kat kawan2 baik aku..
aku tau korang semua nak aku bahagia...
tapi aku tak merasakan dengan cara ni aku akan bahagia...
mana mungkin aku nak menidakkan hukum ALLAH...
sebelum ni lagi kitorang da tau..
cuma nafsu je selalu menang....
aku harap korang paham....
dua hati x mungkin bersatu tanpa izinNya jugak..
kite kena terima hakikat yang tu...
buat apa kapel lama2 tapi endingnya kahwin ngan orang lain jugak kn...
kisah kitorang bukan macam dalam cerita yang endingnya hero dan heroin akan kahwin..
hakikatnye dalam kehidupan kita semua berlaku atas kehendak-Nya..
Pengarah Yang TERAGUNG....apa yang tersurat dan tersirat kita pon x tau..
terus terang aku cakap..sebenarnya aku da sedia untuk terima semua ni..
cuma masa je x mengizinkan aku meluahkan kata..,
aku mengaku aku memang sayang nak lepaskan dia..
tapi setelah berbulan aku fikir balik hal ni...
aku sedar...aku bukan sesiapa...xdela sebaik dia..
kalau ada jodoh, ada la..x de pon x pe..
lupakan dia 100% mungkin bukan jalan terbaik untuk aku..,
sebab aku tau aku x mampu..tapi aku suka menjadikan dia sebagai kenangan silam..
itu lebih bermakna bagi aku..
aku suka tengok dia bahagia..walaupun bukan dengan aku..
dia tetap kawan aku :)

2 comments:

  1. wow, bunyi macam putus cinta je? telling me laaa :D

    ReplyDelete
  2. haha..da tau lagi nak tanye ke??

    ReplyDelete