Monday, July 11, 2011

tour atas road ::

kebelakangan ni banyak tempat da aku pergi..hahah
nama pown holiday kan...best best :)
awal julai hari tu pergi kelantan...
jumpa la cousin yang da lama x sembang....
dapat gak makan kopok lekor selama seminggu..hahaa..
minggu yang baru ni balik perak...
bila balik perak makan durian pulak..hehe
time kat perak ni jela peluang aku nak bawa sentra pown...
yang x leh bla nye, pergi ok, balik lak yang problem..
mana x nye da jalan sempit..lau bawa kancil konfom lepas...
ada la dalam 5 minit kat situ je..haha..
nasib baik ada pak cik yang tolong bagi instruktur...
kalau x, memang kat situ jela aku..hahahha
minggu ni kena balik selangor lak..
nak sambut befday embah..yang ke berapa aku pon x sure..
bak kate ibu, buat jela...kang x buat sampe ke sudah asyik cerita je..hahhaha
memang kelakar betul..tapi dalam masa yang sama...
banyak gak mende x elok yang jadi.....
contohnya excident time on the way pergi kelantan...
pape pon perjalanan ni memang memenatkan walaupon aku bukan driver..hahahahah

No comments:

Post a Comment